סטודנטים – יש לכם כלב? כדאי שתכירו את חנות החיות Lucys

סטודנטים יקרים, אם יש לכם כלב ואין לכם זמן לרוץ ולחפש חנות חיות, המאמר הזה מיועד עבורכם. הכירו את חנות החיות Lucys, חנות חברתית מקוונת עם ערך מוסף.

קבלו את Lucys – חנות החיות המקוונת

אם אתם מחפשים חנות מיוחדת למוצרי חיות, כזו שיש לה גם ערך מוסף, אתם צריכים להכיר את Lucys. Lucys היא למעשה חנות חיות חברתית, מכיוון שהיא עוזרת מאד לחתולים וכלבים שהמזל לא האיר להם כמו חיית המחמד שלכם. Lucys תורמת כסף לחתולים וכלבים נטושים והיא מאפשרת לכם לקחת חלק בפרויקט המבורך הזה אם תרכשו אצלה את המוצרים לחיית המחמד שלכם. איך זה עובד בפועל? בכל רכישה שלכם באתר Lucys תפריש אחוז מסוים ותתרום אותו לכלבים או חתולים נטושים. לכן, כשאתם רוכשים את המוצרים לחיית המחמד שלכם ב- Lucys אתם לא רק קונים אוכל או צעצוע, אלא לוקחים חלק בפרויקט הרבה יותר גדול ומשמעותי. ב- Lucys תמצאו מזון איכותי לכלב שלכם, נדבר על כך מיד.

אילו מוצרים תמצאו ב- Lucys?

מזון איכותי

Lucys מציעה ללקוחות שלה מזון איכותי מאד ועובדת עם מותגים גדולים ונחשבים מאד בתחום, מונג', טייסט אוף דה ווילד וולנס קור. לכן, כשאתם רוכשים את המזון ב-Lucys אתם יכולים להיות בטוחים שהכלב שלכם מקבלים את האוכל הכי איכותי והכי עשיר שתוכלו למצוא היום בשוק, ויש לכך כמובן יתרון משמעותי בכל הקשור לצמיחה שלו, לפרווה שלו ועוד.

מוצרים משלימים

כשאנחנו מדברים על מוצרים משלימים אנחנו מתכוונים במיוחד לצעצועים ומשחקים שיסייע לכלב שלכם להתפתח ולא פחות חשוב מזה, להעסיק את עצמו, להפיג את השעמום ולמתוח שרירים. בעבור הכלב שלכם תוכלו למצוא בין השאר משחק כדור גומי, חבל חזק, נשכנים ועוד. לכם בתור סטודנטים זה מעולה, אתם לא צריכים לחפש את המוצרים הללו בחנויות שונות ולבזבז זמן יקר, כל המוצרים במקום אחד ומגיעים אליכם תחת אותו המשלוח.

 

 

למה כדאי לכן לרכוש ב- Lucys?

כפי שכבר הבנתם, כשאתם רוכשים את המוצרים שלכם ב-Lucys אתם לוקחים חלק משמעותי ביותר בסיוע לחיות. יש פה חנות מקוונת עם ערך מוסף ואנחנו בטוחים שאתם תהיו שמחים לקחת חלק בפרויקט מבורך שכזה. בנוסף, Lucys חוסכת לכם המון זמן ואנרגיה בחיפוש אחד מזון לכלבים. אתם לא צריכים לצאת ולחפש חנויות ולהיתקע ללא אוכל, פשוט מזמינים אונליין מראש והמשלוח יגיע אליכם לאן שתבחרו.

כמו כן, Lucys מאפשרת לכם לחסוך לא מעט כסף. מידי פעם החנות מציעה את המוצרים שלה במבצעים שווים ואם תרכזו את כולם לתוך משלוח אחד, בהחלט תוכלו לחסוך לא מעט כסף בראייה ארוכת טווח. אנחנו בטוחים שאין לכם כסף מיותר, במיוחד בתור סטודנטים, לכן זה מהווה עבורכם יתרון משמעותי ביותר.

שירות אדיב וחם

השירות של Lucys הוא שירות שגם הוא בעל ערך מוסף עבורכם הלקוחות. שימו לב לזה, תוכלו להחליף מזון שרכשתם, כל עוד המזון הוא בשליש הראשון שלו ובאריזה המקורית ללא תשלום נוסף.

משלוחים מהירים וזולים

Lucys מבצעת משלוחים לכל רחבי הארץ או לבית שלכם או לנקודת איסוף שאותה תבחרו לפי נוחיותכם. הזמנה שלכם תיאסף באותו היום במידה וההזמנה התבצעה לפני השעה 15:00 ובמידה והמוצר במלאי כמובן.

לסיכום

אם אתם סטודנטים ואין לכם את הזמן והאנרגיה לרוץ לחנויות ולרכוש מזון לכלב שלכם, Lucys היא בהחלט פתרון מעולה עבורכם.

נגישות
גלילה לראש העמוד